Waarom Virtuele Assistentie Diensten?
Als uw bedrijf groeit, wordt door de organisatie ervaren dat uw secretaresse en administratief personeel uw nieuwe succes niet kan bijhouden of u hebt een nieuw bedrijf of een speciaal project waar u hulp bij nodig heeft. U hebt extra ondersteuning nodig, maar u bent er niet klaar voor of u kunt het niet veroorloven om meer medewerkers in dienst te nemen, zelfs niet op part-time basis.
De kosten van het inhuren van een werknemer kunnen meer zijn dan u denkt. Door het uitbesteden en het gebruik van virtuele assistentie diensten, bespaart het bedrijf een heleboel kosten, zoals een maandelijkse salaris, toelagen en employee benefits, zoals een bedrijfsauto, ziektekostenverzekering, jaarlijkse bonus, betalingen voor niet-productieve pauzes en persoonlijke kwesties of vergoedingen bij ziekte en vakantie. Bovendien heeft uw bedrijf misschien geen extra kantoorruimte of bureaus ter beschikking en waarschijnlijk zou u ook meer computers moeten aanschaffen.
Onze virtuele medewerkers werken vanuit een volledig ingericht thuiskantoor. Ze zijn hoog gekwalificeerd, ervaren, passen zich gemakkelijk aan, zijn klantvriendelijk, pro-actief en zijn vloeiend in de Indonesische- en Engelse taal. Administratie en het organiseren van dingen zijn hun specialiteiten die de zakenman of vrouw voorzien van een suite van office deskundigheden en geven een passende ondersteuning aan de professionele uitstraling van uw bedrijf. Onze managers in Indonesië en Nederland spreken bovendien ook vloeiend de Nederlandse taal.
Dus, als u te veel tijd verliest aan uw administratieve taken, uw werkdruk toeneemt, extra ondersteuning bij projecten of alleen een paar uur ondersteuning per week/maand nodig hebt of tijdens de vakantie periode, kunnen virtuele assistenten u voorzien van professionele diensten die niet gebonden zijn aan de traditionele kantooruren en tegen zeer betaalbare prijzen.
Het ontlast u van tijdrovende zaken en maakt meer tijd voor u vrij om zich te concentreren op uw core business teneinde meer klanten en omzet te genereren!
De voordelen van het inhuren van een Virtuele Assistent
- Geen noodzaak voor wervings- en opleidingskosten voor nieuwe medewerkers.
- U hoeft niet te zorgen voor extra kantoorruimte en computer apparatuur.
- U hoeft zich geen zorgen te maken over loonadministratie, belastingen, verzekeringen, uitkeringen en reiskosten.
- Geen tijd en geld te verspillen aan pauzes en persoonlijke kwesties.
- U betaalt alleen voor "Time on Task" of per project.
- U blijft op koers en op schema en kunt u zich meer concentreren op uw core business.
- U kunt gerust zijn wetende dat uw virtuele assistent de details op professionele wijze en binnen het gegeven tijdsbestek afhandelt.
- U en uw Virtual Assistant ervoor kiezen om samen te werken als partners.
- Uw Virtual Assistant heeft een belang bij uw zakelijk succes want uw succes is ook zijn succes.
Nog niet overtuigd om uw bedrijf uit te besteden of heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op!